ورود به مدیریت فروشگاه





  بازيابي رمز عبور؟

رعایت نکته های ارتباط تلفنی با مشتری

- مشتری چگونه ارزش را تعیین می کند.

- مشتری چگونه تصمیم میگیرد.

- مشتری چه چیزی را بزرگترین مشکل ، چالش یا مساله اش می داند.

- آیا مشتری به آنچه شما باید عرضه کنید نیاز دارد ؟

- چرا مشتری باید محصول یا خدمات شما را بخرد نه محصول و خدمات رقبای شما را ؟

هر چه بهتر خود را برای درک مشتری آماده کنید به تحقیق فروش نزدیک تر می شوید ، حتی نزدیک تر از وقتی که شروع کردید. به همین دلیل است که آنچه کارشناسان آن را ( برنامه ریزی قبل از تماس ) نامیده اند بسیار مهم است.

در ارتباط باشید

اگر در طول فرآیند ایجاد یا مدیریت وب سایتتان به مشکل یا ابهامی برخورده اید یا برای پاسخ به هر سئوالی که برایتان ایجاد شده است ،
می توانید با بخش پشتیبانی بیزنا در تهران با شماره تلفن 44386106 و 44386108 و همراه 09376166592 و یا ایمیل bizna24@gmail.com یا از طریق فرم ارتباط با ما تماس بگیرید.

اطلاعات تماس

آدرس شرکت
تهران ،ستارخان ،خیابان رحیمی اصل ،کوچه ششم شرقی شماره : 09376166592 - 021.88996492