ورود به مدیریت فروشگاه





  بازيابي رمز عبور؟

تکنیکهای افزایش بازدید و فروش در اینترنت

فروشندگان در سیستم فروش پستی به دو صورت اقدام به تبلیغاتی می کنند

1) تبلیغات اینترنتی که در ادامه به صورت کامل روشهای مختلف آن توضیح داده خواهد شد
2) تبلیغاتی خارج از اینترنت و دریافت سفارشات به صورت تلفنی و ثبت آنها به صورت دستی توسط فروشنده در پنل فروش پستی که برای محصولات پرسود بسیار کاربرد دارد چراکه مشتریان زیادی دسترسی به اینترنت نداشته و با توجه پرداخت وجه پس از تحویل اعتماد کرده بازار گسترده سراسر ایران مشتری محصولات شما خواهند بود و در تبلیغات مثلا در روزانه و مجلات این عبارت درج می شود که «« تلفنی سفارش دهید و وجه آنرا در سراسر ایران پس از تحویل پرداخت نمایید »»  که بسیار موفق بوده است.

در این بخش به بررسی مورد (1) که روشهای تبلیغات موثر در اینترنت می باشد می پردازیم، توجه نمایید که آموزشهای زیر به مرور زمان تکمیل می شود و اگر شما روشهای موثر و با بازدهی مناسب سراغ داشته باشید می توانید از منوی "تماس با ما" آنرا اطلاع دهید.
ایزار و روشهای تبلیغات در موارد زیر خلاصه می گردد:

1- سایتهای تبلیغاتی، نیازمندی ها و سایت های پربازدید در زمینه های مختلف
2- تبلیغات در گوگل Google Adwords
3- سیستمها همکاری در فروش
4- سیستمهای پرداخت به ازای کلیک
5- ایمیل ماکتینگ -ارسال گروهی ایمیل- Email Marketing
6- ارسال پیامکهای تبلیغاتی 
7- سایر روشها

در ادامه با ذکر مثالهایی در هر مورد به صورت مختصر توضیح داده شده است

توجه نمایید که این مثالها فقط جهت درک بهتر این روشها می باشد و بیزنا صحت آنها را تایید نمی نمایند و احتمالا سایتهای و شرکتهای زیاد دیگری در اینترنت وجود دارد که خدمات بهتری ارائه می دهند و روزانه سیستم های جدید اضافه شده یا سیستمهای قبلی کارایی خود را از دست می دهند و بهتر است قبل از واریز وجه با مدیران هر کدام از این سایتها تماس گرفته و اطلاعات دقیق و بروزتری از نحوه ی عملکرد آنها در ارتباط با محصولات خود را جویا شوید.

1- سایتهای تبلیغاتی، نیازمندی ها و سایت های پربازدید در زمینه های مختلف
در این روش سایتهای گوناگون با افزایش بازدید کننده های سایتهای خود اقدام به فروش تبلیغات به صورت بنر یا متن در بازه زمانی مشخصی می کنند. چند مورد که باید در دادن تبلیغ به اینگونه سایتهای توجه کنید همخوان داشتن محصول با سایتی که تبلیغ در آن انجام می شود مثلا محصول شما ویژه موبایل است در سایتهای موبایل تبلیغ موثر تر می باشد و مورد دیگر اینکه ملاک انتخاب سایت مناسب برای تبلیغات تعداد بازدید کننده واقعی آن می باشد که تحت عنوان تعداد آی پی های وارد شده به سایت بیان می شود که بازدیدکننده تکراری شمارش نمی شود البته تا حدود کمی می توان بر اساس رتبه سایت در گوگل نیز از میزان اعتبار سایت مطلع شد  که مثلا رتبه سایت اگر بیشتر از 3 باشد سایت مناسبتری خواهد بود و همچنین رتبه سایت در الکسا نیز تا حدود کمی می تواند در انتخاب سایت مدنظر باشد که هر چه کمتر باشد مناسب تر است البته رتبه در گوگل و الکسا چندان قابل اعتماد نیست و شرکتهایی با روشها خاص به صورت غیرواقعی رتبه خود را بهبود می دهند تا بتوانند تبلیغات در سایتشان بفروشند.
مانند سایتهای زیر :

پارس تولز - ماد وب - پرشین رکس - بهار20 - یک پزشک - آسان دانلود - نارنجی - تک موب - کلوبمیهن دانلود - وطن دانلود - بلاگفا - توپ ترینها - پرشین گیگ - کلیک کن - آریا پی دی اف - ام لاس - بیر دیزاین - پرشین اسکریپت - فوت ایران - پرشین بلاگ - فری دانلود

نمونه سایتهای نیازمندی :
با جستجوی عبارت « تبلیغات رایگان» لیستی از این سایتها را می توانید مشاهده کنید که در ابتدا باید عضو این سایتهای شود و اگر تبلیغات رایگان به این سایتها بدهید معمولا نمی توانید لینک سایت خودتان را بدهید البته در داخل توضیحات تبلیغ می توان لینک سایت را قرارداد و در صورت پرداخت وجهی لینک سایت شما فعال خواهد شد. مثالهایی از این نوع سایتها:

ایستگاه  -  آگهی پرداز - توکان - درج آگهی - پیام سرا - لوکوپوک - وطن نیاز - تبلیغ فور یو - هدف ساز - ایران - نیاز جهان

البته به دلیل شلوغ بودن این سایتها تبلیغات با عکسها متمایز موفقترند و تبلیغات رایگان هم در این سایتها می تواند موثر باشد

2- تبلیغات در گوگل (Google Adwords)
در این خدمات بر خلاف تبلیغات رایج اینترنتی، نمایش تبلیغ به هر تعداد و در طول زمان کاملا رایگان می باشد و شما تنها به ازای ورود کاربر به وب سایتتان هزینه پرداخت خواهید نمود که این موضوع بازگشت سرمایه تبلیغاتی شما را تضمین می نماید. همچنین شما تعیین می نمایید که هنگام جستجوی چه کلمات و عبارتهایی وب سایت و یا محصول و خدمات شما به نمایش درآید، در نتیجه تنها کاربران کاملا مرتبط به سایت شما هدایت خواهند شد و بازگشت سرمایه شما افزایش می یابد و از پرداخت هزینه برای تبلیغات و معرفی شما به کاربران اینترنتی نامرتبط جلوگیری خواهد شد.
در این روش تبلیغ چون به ازای کلیک هایی که از گوگل به سایت شما می شود مبلغ دریافت می شود باید برای محصولاتی که سود خوبی برای شما دارند تبلیغات کنید و کلمات کلیدی که به گوگل می دهید اهمیت زیادی دارد و سایت مناسبی و با سرعت خود داشته باشید که بازدیدکننده هایی که وارد می شوند خرید کنند و از سایت شما خارج نشوند
شرکتهایی در ایران سرویسهای تبلیغات در گوگل را ارئه می کنند که تعدادی از این شرکتهای در زیر آمده است و می توانید اطلاعات بیشتر را در سایت های این شرکتها مشاهده نمایید:

برتینا  - شهرام -  نوین مارکتینگ  - وب فارس - مایا

3- سیستمها همکاری در فروش
در این سیستمها فروشنده پس از ثبت نام محصولات خود را وارد این سیستمها کرده و برای محصولات پورسانت تعیین می کند و معمولا این سیستم ها بازاریاب داشته و محصولات شما را تبلیغات کرده و به سفارش دریافت می کنند که به شما اطلاع داده می شود که معمولا ایمیل ارسال می کنند و یا باید در داخل پنلی که به شما می دهند مشاهده کنید و مشخصات خریدار را در اختیار شما قرار می دهند که از بخش ثبت سفارش پنل پستی خودتان آنرا ثبت و سفارش را در سیستم پستی ارسال می کنید و پس از توزیع سفارش و دریافت وجه از مشتری در داخل پنل سیستم همکاری در فروش اعلام وصول را زده و مبلغ پورسانت تعیین شده را واریز می کنید.
چند نمونه از این سیستمها به شرح زیر است:

تجارت پارس - مسپاسو - مسبی

4- سیستمهای پرداخت به ازای کلیک
در این روش پس از ثبت نام در این سایتها و شارژ پنل خود بنر یا متنی از محصولات را قرار می دهید که به ازای کلیکهای انجام شده مبلغی از شارژ حساب کسر می شود که مشکل مرسوم در این روش عدم شمارش صحیح تعداد کلیکها می باشد و کلیکهای غیرواقعی است که به روشهای مختلف بازدیدکننده های غیرواقعی نیز شمارش می شود که البته در برخی سیستمها تا حدامکان جلوی اینکار گرفته شده است.
چند نمونه از سیستمهای پرداخت به ازای کلیک به شرح زیر است:

کلیک تو وب  - آنت ورک  - ادز سنتر20  - متان  - کلیک  - سوران - میهن ادز  - پنج راه  - تبلیغ بانک - ادگاه

5- ایمیل ماکتینگ (ارسال گروهی ایمیل- Email Marketing)
ارسال ایمیل گروهی از روشهایی است که بازدهی سریع دارد ولی موقتی است و به با قطع کردن ارسال ایمیل گروهی فروش نیز قطع می شود و به دلیل استفاده بیش از حد این روش توسط فروشنده ها در ایران به نوعی ضد تبلیغ تبدیل شده است و باید در ارسال آن تکنیکهایی را استفاده کرد تا بازدیدکننده ایمیل احساس نکند که ایمیل تبلیغاتی ارسال گردید و به نوعی اطلاع رسانی و دارای جذابیت برای مشاهده شدن داشته باشد.
روشهای گوناگونی برای ارسال ایمیل گروهی وجود دارد از جمله نرم افزارهای تحت وب، نرم افزارهای قابل نصب بر روی کامپیوتر، گروه های جیمیل و یاهو
می توانید شخصا اقدام به ارسال ایمیل گروهی نمایید که به صورت ماهانه اشتراکی از یکی از شرکتهای سرویس دهنده خریداری کرده و با روشهای مختلف که این شرکت ها آموزش می دهند اقدام به ارسال ایمیل گروهی نمایید 
و یا مبلغی به یکی از شرکتهای تخصصی در زمینه ارسال گروهی ایمیل مبلغی واریز کرده تا تعداد مشخص شده ای ایمیل ارسال نماید و معمولا گزارشی از ایمیلیها ارسال شده  پس از اتمام ارسال در اختیار شما قرار می دهد.
نمونه از سایتهای ارائه دهنده این نوع خدمات:

ایمیل سندر
میل سندر
بست میل
گیتا هاست

- ارسال پیامک
یکی از روشهای تبلیغات نوین و موثر ارسال اس ام اس های تبلیغاتی می باشد که می توانید به دو صورت اقدام به اینکار نمایید
خرید پنل ارسال اس ام اس گروهی که معمولا شرکتهای سرویس دهنده ی این خدمات هزینه برای پنل در ابتدا دریافت کرده و پنل را شارژ کرده و اقدام به ارسال گروهی می نمایید که سرعت ارسال اس ام اس بالایی دارند و در مدت کوتاهی می توانید تعداد زیادی ارسال نمایید
نمونه ای از شرکت های ارائه دهنده این خدمات:

صبا پیامک - نیو تل

روش دیگر از طریق سیم کارتهای اپراتورهای مختلف تلفن همراه است که به صورت زیر انجام می شود
می توانید از طریق نرم افزاری که در ادامه معرفی شده است اقدام به ارسال اس ام اس گروهی نمایید.
نحوه کار به این صورت است که پس از نصب نرم افزار بر روی کامپیوتر از طریق کابل USB موبایل خود را به کامپیوتر متصل می نمایید و از منوی phone اتصال آنرا چک نمایید بهتر است نرم افزار مربوط به موبایل شما مثلا pc suite را نصب کرده باشید تا اتصال به راحتی انجام گردد.
سایر مراحل شامل اضافه کردن شماره موبایل در بخش contacts و نوشتن متن اس ام اس در بخش compose می باشد.
برای آغاز ارسال وارد بخش contactd شده و تمامی شماره های وارد شده را با کلید ترکیبی ctlr+A انتخاب نمایید و دکمه compose را کلیک نمایید و متن اس ام اس را وارد دکمه send to outbox را کلیک نمایید سپس دکمه send را بزنید ارسال شروع می شود و تقریبا هر 10 ثانیه یک اس ام اس ارسال می شود.
می توانید خط ویژه ی اینکار مثلا از ایرانسل تهیه کنید و از شارژ شگفت انگیز آن استفاده کنید تا با کمترین هزینه ارسال اس ام اس انجام دهید.
برای دانلود نرم افزار ارسال اس ام اس گروهی (smscaster-e--marketer-all-editions-february-2007.rar) روی لینک زیر کلیک نمایید:

دانلود smscaster-e--marketer-all-editions-february-2007.rar دانلود فایل ( 3.16 مگا بایت )

اگر محصول پرفروشی دارید و شماره موبایل هایی که احتمال می دهید خریدار باشند مثلا قبلا از شما خرید کرده اند و .... را استفاده نمایید فروش مناسبی خواهید داشت.
در متن اس ام اس ارسالی آدرس سایتتان را اعلام نمایید و در آن سایت توضیحات مناسبی برای این محصول بگذارید.
البته مشخص است که نباید زیاد به یک شماره ارسال انجام داد که باعث نارضایتی آنها شود.

6- سایر روشهای تبلیغات در اینترنت
شرکتهایی که در زمینه تبلیغات اینترنت خدمات مختلفی ارائه می کنند  

پارس ادز  - سئو متریال - نوین مارکتینگ - آگهی پرداز - گروه سایتهای پرشین بلاگ

 

توجه نمایید که سایتهایی که در آموزش فوق نام برده شده است صرفا جهت آشنایی با نحوه کار در هر کدامیک از روشها می باشد و صحت آنها مورد تایید قطعی ما نمی باشد و بهتر است قبل از واریز وجهی برای تبلیغات در هر مورد با صاحبان این سایتها مذاکره نمایید و پس از اطمینان اقدام نمایید.

از دوستان گرامی درخواست می کنیم در اصلاح و تکمیل این آموزش همکاری نمایند تا مجموعه کامل و کاربردی از روشهای تبلیغات تدوین گردد.

موفق باشید



در ارتباط باشید

اگر در طول فرآیند ایجاد یا مدیریت وب سایتتان به مشکل یا ابهامی برخورده اید یا برای پاسخ به هر سئوالی که برایتان ایجاد شده است ،
می توانید با بخش پشتیبانی بیزنا در تهران با شماره تلفن 44386106 و 44386108 و همراه 09376166592 و یا ایمیل bizna24@gmail.com یا از طریق فرم ارتباط با ما تماس بگیرید.

اطلاعات تماس

آدرس شرکت
تهران ،ستارخان ،خیابان رحیمی اصل ،کوچه ششم شرقی شماره : 09376166592 - 021.88996492